Am fost, sunt şi voi fi

Îţi mai aminteşti când număram minutele cu nerăbdare să ieşim la joacă? Îţi mai aminteşti când credeam că timpul e ceva pe care putem opri? Îţi mai aminteşti când făceam bijuterii din păpădii? Îţi mai aminteşti când la şotron piatra nu cădea în pătratul potrivit? Atâtea amintiri, atâtea clipe ascunse timid în palmă se conturează astăzi într-o carte de basme. Acesta este trecutul, ascuns într-un cufăr. Acum îmi conturez drumul din prezent spre viitor, îmi presar flori beach,love,water,woman,birds,lonely-ea2b0361e0552072b886e2fc1d3e5de0_h_largecolorate, cu miresme de spreanţă şi de încredere. Acum, îmi strâng zâmbete inocente ale copilăriei şi le aranjez într-un buchet, vreau să îl dăruiesc viitorului. Timpul uneori trece mult prea repede pe lângă noi. Uneori, alergăm după el şi îl prindem într-o plasă pentru fluturi şi vrem să îl ţinem captiv, dar el are aripi, el zboară şi ne ia cu el. Noi ne prindem de un balonc are face trecere din trecut în prezent şi din prezent în viitor. Astăzi, stau şi îmi aranjez amintirile în acel cufăr, voi pleca împreună cu ele spre viitor, ţinându-l strâns într-o mâna, iar cu cealaltă mă agăţ de balon şi mă las condusă de el. Voi zâmbi tot drumul!

P.S: Am fost, sunt şi voi fi acelaşi copil.

        Am fost, sunt şi voi fi aceeaşi visătoare.

        Am fost, sunt şi voi fi un fluture pe drumul său spre scop.

       Am zâmbit, zâmbesc şi voi zâmbi la fel.

2 gânduri despre „Am fost, sunt şi voi fi

  1. postarea ta din seara asta nu ne incarca doar cu optimism, ci trezeste, cel putin pentru mine, amintiri din perioada „de aur”, din copilarie. imi place foarte mult cum reusesti sa ma captivezi in lectura postarii tale si cum mult timp dupa ce am terminat de citit inca am in minte imaginile transpuse de tine. foarte frumoasa postare! bravo!

Lasă un comentariu